December 2019 heb ik op laatste moment nog een Tesla kunnen leasen. Dit is ondanks de drukte goed opgepakt. Vervolgens is ondanks diverse eerdere toezeggingen de auto pas in begin maart geleverd. Dit met een sneetje in stuur, andere velgen als oorspronkelijk aangegeven en een niet werkende App. Maar dit zou mogelijk maar paar dagen duren. We zijn nu bijna 1 jaar verder en is probleem nog steeds niet opgelost. Nu kun je de auto prima rijden zonder App en ben ik verder tevreden over de rijprestaties van de auto. Echter deze week bij vorst werd overduidelijk waarom het toch heel handig is dat deze app werkt. Hiermee kan de auto vooraf worden verwarmd. Nu kon ik de auto niet in, en na een tijdje nadat slot ontdooid was de deur van de auto open kunnen doen. Om er vervolgens achter te komen dat ik de deur door een vastgevroren raam niet meer kon dicht doen en niet meer kon rijden. Voor de zoveelste keer contact opgenomen met activlease, waarbij ik geholpen werd door een nieuwe medewerker die mij vriendelijk te woord stond en mij zou gaan helpen en mogelijk die middag maar uiterlijk woensdag het probleem voor mij zou hebben opgelost. Helaas donderdag!! gebeld omdat ik nog geen reactie had gehad. Waarbij ik een excuus kreeg dat het allemaal aan Tesla zou liggen. Technisch kan ik hier dan nog wel in mee gaan, wat ik ook niet fijn vindt. Maar dat ik niet wordt teruggebeld en de afhandeling van mijn klacht niet juist wordt opgevold door Activ lease neem ik toch niemand anders kwalijk dan Activlease
Beste Nico Guijt, Bedankt voor de eerlijke review. Zo'n cijfer zijn we niet gewend en we zijn ook flink geschrokken van uw verhaal. We waren ons niet voldoende bewust van het feit dat deze klachten nog steeds speelden. Daarvoor onze excuses! Voor u is dit een domper, voor ons weer een belangrijk leermoment. We hebben het probleem met de Tesla app gelukkig alsnog direct kunnen verhelpen en hebben samen met u de werking daarvan afgestemd. Voor de beschadiging van het stuurwiel zullen wij zoals telefonisch afgesproken een afspraak voor herstel inplannen. Uiteraard doen we ons uiterste best om dit soort misstanden voortaan te voorkomen. Mocht u nog klachten hebben dan kunt u deze ook aan ons melden via het klachtenformulier: https://www.activlease.nl/contact/klachten/. Dan kunnen we deze stap voor stap verwerken en zijn we ervan overtuigd dat we het op een elegante manier kunnen oplossen.