ActivLease
97% van onze klanten beveelt ons aan
9.5/10

HomeKlantbeoordelingenM uit Amsterdam

M uit Amsterdam
Geschreven op 29 mei 2024
Totaalscore
1/10
Deskundigheid
Klantvriendelijkheid

Het offerte process voor een nieuwe operational lease auto is goed verlopen. Hierbij kreeg ik snel de prijzen & offertes binnen. En werd er goed geluisterd naar de wensen van mij als klant. Hier ben ik dan ook zeker tevreden over. Maar na opdracht en dus het moment dat de leaseofferte voor akkoord is getekend en ik mij verder moest gaan melden bij de "administratieve afdeling" begon het erg moeizaam te worden. Zeer trage (of geen) communicatie, wat standaard op Arval werd afgeschoven (voor mij niet te verifiëren of het inderdaad aan Arval heeft gelegen). Maar toezeggingen als, "Ik ga vanmiddag bellen met Arval" werden diezelfde dag niet opgevolgd bij mij, wanneer ik hier niet zelf opnieuw naar vroeg kreeg ik hierover ook geen enkele terugkoppeling meer van Activlease. Ook niet 2 dagen later. Dag 3 maar weer zelf bellen naar Activlease voor een status update. Verkeerde brandstofpas, een lease offerte die na tekenen meer als 1,5 maand in de pijplijn heeft gezeten voordat deze daadwerkelijk omgezet werd in een leasecontract. En dan nog het gevoel hebben dat je overal achteraan moet bellen of mailen om de hoogte gehouden te worden over de status van de bestelling en contractuele stukken. Activlease heeft nog heel mooi in hun mail na tekenen lease offerte het volgende staan: "Omdat het een voorraadauto betreft ontvangen wij de benodigde gegevens graag zo snel mogelijk retour. Zodat wij binnen 72 uur het leasecontract bij u aan kunnen bieden ter ondertekening en de reservering niet vervalt, dat zouden wij natuurlijk vervelend vinden." Deze 72uur is ruim 1,5 maand geworden. Waarbij er vanuit mijn kant na verloop van tijd steeds sterker het gevoel is ontstaan dat je overal achteraan moet zitten bij Activlease. Vanaf het moment dat ik dit meer ben gaan doen, na 1 maand wachten op het definitieve leasecontract was het met +/- 2 weken eindelijk voor elkaar. Na het tekenen van dit leasecontract i

Reactie van ActivLease

Beste Mitchel, Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring. We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over onze service na het ondertekenen van de leaseofferte. Het doet ons goed te horen dat u tevreden was met het offerteproces. Helaas heeft de afhandeling van uw leasecontract in dit geval langer geduurd dan verwacht. U geeft aan dat wij hier 1,5 maand over hebben gedaan. Dit hebben wij gecontroleerd in onze database en we kunnen u bevestigen dat het contract door uw werkgever op 30 april is ondertekend. Dat is circa 2 weken na het ondertekenen van de leaseofferte. Dit zou u kunnen zien als een lange termijn, echter, er zijn omstandigheden met betrekking tot de financiële acceptatie en reservering van de auto waardoor het helaas iets meer tijd heeft gekost dan wij graag willen. De combipas Europa stond juist in het contract, maar is helaas verkeerd uitgeleverd door de leverancier. Inmiddels begrijpen we dat u bent voorzien van de juiste brandstofpas. We vinden het spijtig dat er bij u een vervelend gevoel is ontstaan. Dat is natuurlijk nooit onze bedoeling. De levering van uw auto moet juist een feestje zijn. We zijn inmiddels met u in contact om een en ander te bespreken en verduidelijken. Mocht u op enig ander moment nog vragen hebben, neem dan alstublieft contact met ons op, zodat we u verder kunnen helpen. Dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Team ActivLease

Waarom ActivLease
  • Merk onafhankelijk leasen
  • Transparant
  • Altijd een alternatief
  • Altijd de beste deal
  • Online maar toch persoonlijk
Patrick van Heijningen
Ferdy van der Craats
Fabian Heijligers
Vragen? Neem contact met ons op!
Wij helpen u graag verder.

HomeKlantbeoordelingenM uit Amsterdam